De acrobaten-mailgroep is waarschijnlijk de snelste manier om nieuws uit te wisselen over acrobatiek: je hoeft je mailtje maar naar één mail-adres te sturen, en het wordt automatisch doorgestuurd naar alle leden van de groep!

Het mail-adres van de groep is akrobatiek@googlegroups.com.

Er zijn maar twee voorwaarden:
• je moet lid zijn van de groep om een mailtje aan de groep te kunnen sturen, en
• je mailtje moet wel iets met acrobatiek te maken hebben.

Je kunt elkaar bijvoorbeeld informeren over een nieuwe lesgroep, een festival of trainingsweekend dat je organiseert, samenreisplannen naar een festival, of een voorstelling die de moeite waard is.

Lid worden van de groep kan op verschillende manieren. We maken gebruik van Google Groups, één van de applicaties van Google.
Op www.google.nl kan iedereen met een mail-adres een Google Account aanmaken, dit geeft je toegang tot diverse applicaties van Google, waaronder de 'discussiegroepen'. Zoek de groep 'akrobatiek' op, en klik op 'Deelnemen aan deze groep'. Je kunt dan ook zien wie de andere leden van de groep zijn. Via je Google Account kun je je, als je dat wilt, ook weer afmelden voor de groep.

Wil je geen Google Account aanmaken, dan kun je een leeg mailtje sturen naar subscribe@stichtingnaf.nl om je aan te melden voor de groep, en aan unsubscribe@stichtingnaf.nl als je je wilt afmelden.

Helaas werkt dit niet altijd even vlekkeloos, we zijn afhankelijk van de juiste werking van Google Groups. Mocht het niet goed gaan, dan kun je je altijd nog aanmelden door een mailtje te sturen aan de lijstbeheerder: list@stichtingnaf.nl. Je wordt dan handmatig aan de groep toegevoegd (of eruit gehaald, als dat je bedoeling was, zet dat dan even in je mailtje).