Prikbord

Op deze pagina kun je algemene berichten plaatsen voor andere acrobaten.
Stuur je bericht naar

webmaster@stichtingnaf.nl

na controle wordt het geplaatst op de website

16 nov 2017

Gezocht: Circusdocent
Stichting Jeugdcircus Nijmegen is op dit moment bezig met het oprichten van een nieuw jeugdcircus in de regio Nijmegen.
We starten na de kerstvakantie met twee lessen op de woensdagmiddag voor kinderen van 6 tot 12 jaar. De lessen zullen plaatsvinden in de gymzaal van Basisschool de Meander.

In deze circusgroepen willen we een sfeer creëren waarin kinderen niet alleen worden uitgedaagd door technieken die het circus te bieden heeft, maar waarbij ook het wij- gevoel en de persoonlijke ontwikkeling van de deelnemers een belangrijke plaats inneemt. Gaandeweg willen we onze activiteiten uitbreiden met meer groepen en met projecten op scholen in de regio.

Het jeugdcircus gaat na de kerstvakantie van start onder de naam ‘Circus Waaghals’.
Wij zoeken daarom Circusdocenten die:
-Zelfstandig kunnen werken
-Les kunnen geven in meerdere circusdisciplines
-Bereid zijn om in een open overleg te blijven werken aan verbetering van je lessen en de werkwijze van Waaghals.
-Ervaring is een pré.

Wat Waaghals te bieden heeft:
-Een enerverende werkomgeving
-2 vaste lessen op woensdagmiddag (+ een half uur op/afbouwtijd)
-Mogelijkheid tot uitbreiding en dus meer lessen in de toekomst
-Een kans om mee te bouwen aan het nieuwe jeugdcircus van Nijmegen.

Lijkt het je iets om bij dit nieuwe circus te werken, stuur dan je cv en een motivatiebrief naar: info@circuswaaghals.nl (We sturen je een bevestigingsmail bij ontvangst.)